EE8 J!R! CRX story

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 07 úno 2012 07:58

Wláďa píše:Jak budeš spravovat kapotu?


No to je jeste otazka....urcite ji chci odstinovat.Pak se nejspis cela obrousi velice jemnym smirkem,aby se odstranil lak a pak znova prelakuje.Dalsi moznost ze ji hodim do barvy(pokud se nepovede vybrouseni),coz by me mrzelo a anebo kvuli zachovani karbonovych vlakem ji potahnu folii a tu zalakuju.Zkratka nejdulezitejsi je se pokusit ji odstinovat.Ted lituji,ze jsme upravoval ty panty.Kdybych se na to vyprd,tak je to porad JDM style a ten teply vzduch jde tama pres celni okno pryc,jenze kdo to mohl vedet :( Vyvyseni u pantu se mi proste nelibilo,vypadalo to dost neesteticky....

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 07 úno 2012 20:26

Nasel jsem nejakou fotodokumentaci,jak se delala GO motoru :) Ted v dubnu to budou 4roky a od te doby jsem najel(s timto motorem) cca 15-20tis km
Přílohy
P1010809x.jpg
P1010799x.jpg
P1010790x.jpg
P1010658.JPG

Uživatelský avatar
Job!k
Klouček
Klouček
Příspěvky: 153
Registrován: 11 říj 2009 18:15
Bydliště: Ústí n.L.
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Job!k » 07 úno 2012 20:41

dělal si sám nebo někdo? co vše se dělalo? kdyžtak uveď i použité značky a zkus nahodit aspoń malý nástin ceny

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 07 úno 2012 21:37

Bohuzel,tenkrat jsem byl pracovne vytize,cili delai na tom jen znamy.Delalo se komplet GO hlavy(srovnani,zabrouseni sedel,vymena gufer,lma),premereni bloku-krivost,ovalita valcu.Vymena pistnich a stiracich krouzku,lozisek-ojnice,klika.Vycisteni bloku a kanalku,nova vodni pumpa,rozvody,spojka...no tot asi vse....cena tusim ze 35tis material a 6tis praca.....
Edit:Loziska se pouzily ACL,jinak veskery tesneni,krom svodu origo Honda....krouzky netusim....ale nesetrilo se na dilech...

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 11 bře 2012 20:12

[video]http://www.youtube.com/watch?v=HHgbR049hQQ&context=C4d6a539ADvjVQa1PpcFNoLsEA6MPEvs4bxGU9FpBDSiJMtd-j3LM=[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=JtKWboDsbww&context=C4d6a539ADvjVQa1PpcFNoLsEA6MPEvs4bxGU9FpBDSiJMtd-j3LM=[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=NzE4-9js3ec&context=C4d6a539ADvjVQa1PpcFNoLsEA6MPEvs4bxGU9FpBDSiJMtd-j3LM=[/video]

Uživatelský avatar
Petk@
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1103
Registrován: 09 čer 2011 08:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Petk@ » 11 bře 2012 22:24

ty sprinty jsou bomba *fin* ale chtěl jsem se zeptat čim se mazali všechny ty současti v motoru ? nepamatuješ si ? řekli mi v práci at si koupim olej MILITEC nebo tak nějak je to 300ml a stojí 600 kč at všechno namažu a něco naleju do převodovky tak nevim :-) ale kupodivu jsem doma vyhrabal kdys jsem jeste jezdil na skatebordu a to mi bylo 13 takže 7let z5 nasel jsem přesne ten olej co mi řikali tenkrat mi ho tata přivezl z prace at si stim namažu ložiska a jelo to jak P**** :-D samozřejmě tam nebudu patlat ten co jsem nasel doma kdys je datum zpotřeby rok 2005 :-D

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 12 bře 2012 08:10

Petk@ píše:ty sprinty jsou bomba *fin* ale chtěl jsem se zeptat čim se mazali všechny ty současti v motoru ? nepamatuješ si ? řekli mi v práci at si koupim olej MILITEC nebo tak nějak je to 300ml a stojí 600 kč at všechno namažu a něco naleju do převodovky tak nevim :-) ale kupodivu jsem doma vyhrabal kdys jsem jeste jezdil na skatebordu a to mi bylo 13 takže 7let z5 nasel jsem přesne ten olej co mi řikali tenkrat mi ho tata přivezl z prace at si stim namažu ložiska a jelo to jak P**** :-D samozřejmě tam nebudu patlat ten co jsem nasel doma kdys je datum zpotřeby rok 2005 :-D



no osobne bych to namazal ti samym olejem,ktery prijde do motoru.....mozna motor protocit bez svicek,aby se zaplnil cely system na co nejmensi otacky,pokud to teda zvladnou startovaci....

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 21 bře 2012 19:19

Tak dnes se mi konečne podařilo zprovoznit duální budík na měření teplot vody a oleje od Ljaye.Budík byl doma už delší čas, tak jsem aspoň vymýšlel jeho umístění a s tím jsem spojil výrobu nějakého držáku, jelikož se mi nechtělo žádný kupovat....no nakonec to dopadlo tak, že jsem jich vyrobil asi 7 evoluci *vytlem* ale teď už jsem spokojený :) V mezičase čekání na čidla a konektory jsem si nakoupil "sendvič" mezi olejový filtr a blok.Dále bylo potřeba koupit mezikus na hadici k chladiči.Tyto dva prvky jsou potřeba k montáži čidel, ale mají zavit M10, zato čidla jsou M12x1,5.Čili bez převrtání děr a vyříznutí nových zavitů se to neobešlo.A tím bylo vše připravené k montáži.Jen ještě zmíním, že budík ukazuje aktualní hodnoty(umí je i ukládat) a ma i LED kontrolky, které mění barvu podle teploty:málo-oranžová, provozní-zelená, větší červená, největší blikající červená.Ještě má i akusticky signal,což je paráda :)
Takže se vypustila voda, rozřízla se přívodni hadice, z ní se kus odřízl a vložil se mezikus s čidlem.Dal jsem jej max 15cm od konce hadice u chladiče a nasměroval čidlo ke svazku drátů předních mlhovek s tím, že společně s ním povede i kabelaž od čidla.Dále jsem vypustil olej, odšrouboval filtr a začal s montáží sendviče.Tento mezikus je stáhnuty šroubem, který má na jednom konci vnitřní a na druhém venkovní závit.Takže se přidrží mezikus s těsněním a přitáhne koncem s vniřním zavitem.Jenže ouha, šroub na konci závitu a sendvič stále volny.Takže troška měřeni a rozhodnutí o zkrácení šroubu ze strany vnitřního závitu o 5mm to vyřešilo.Důkladně očistit, vyfoukat a zpět montovat...........aaaano zadařilo se.Ještě vymyslet natočení sendviče, aby nezavazelo čidlo, konečné dotahnutí a montáž nového filtru na venkovní závit.Tady bych dodal, že jsem doposud dával vždy jenom a pouze olej. filtr BOSH P2036, ale jeho venkovni průměr přesahoval o cca 5mm na každou stranu pres sendvič.Takže jsem zvolil trošku menší filtr BOSCH P2041.Nejspíš by to nedělalo neplechu, protože těsnící část je uplně stejná, ale takto vypadá líp a je i o neco kratší.Dále natáhnout ochranný "husí krk" za kabeláž, zapojit čidla a pustit se do spojování kabeláže.Nejsem žadný odborník, ale jistou představu jsem měl a po pár dotazech, zda to tak smím provést, jsem se do teho pustil.Zdroj i kostru jsem vzal u zapalovače, abych splnil podmínku-přívodu proudu až na zaplé zapalování.Vše bylo hotovo, takže zkouška.....k mému udivu se vše povedlo napoprvé a s vekým úžasem jsem sledoval oznamováni displeji.
Během zkušební jízdy jsem víc koukal po budíku než na cestu, abych si později mohl vynadat za předčasné vytáčení, když jsem se řídil jen podle seriového budíku teploty.Ikdyž už série ukazuje provozní teplotu, tak olej je někde kolem 60st a voda ukazuje hodnotu "min", protože je nejspíš termostat otevřen jen mírně a ještě se pomalu otvírá.Olej je zahřátý cca po 8-10km na těch 86st a zatím jsem se nejvíc dostal na 100.S vodou je to horší....ta se drží většinou u 67st,sem tam jde k 80st,zkratka dost se mění,což je pochopitelný skrz nápor větru během jízdy.Ale obávám se že se musím smířit s tím, že LEDka bude po většinu času svítit oranžově.Možná mám spatný termostat, možná je to čidlo umístěný daleko od chladiče.....to se pokusím ještě nějak vyřešit.Ale s budíkem jsem velice spokojen.Přikladám nějaké fota.
No koukám že jsem se nějak rozepsal.... :) tak mi odpuste ;)
Přílohy
DSC04944.JPG
DSC04945.JPG
DSC04946.JPG
DSC04948.JPG
DSC04950.JPG
DSC04952.JPG
DSC04953.JPG
DSC04958.JPG

Uživatelský avatar
Ludva
Bourák
Bourák
Příspěvky: 313
Registrován: 21 čer 2009 11:01
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Ludva » 21 bře 2012 19:54

Rozepsal? Jsem si ani nevšim :) . Super práce. Jseš moc šikovnej. Už se těším až uvidím na živo. ;)

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 21 bře 2012 20:27

Ludva píše:Rozepsal? Jsem si ani nevšim :) . Super práce. Jseš moc šikovnej. Už se těším až uvidím na živo. ;)


Dik, ale šikovnej je někdo uplně jinej.....náš MacGyver ;) Už dlouho jsem chtěl budíky na teplotu a toto řešení se vyskytlo tak nějak samo a i finačně to vyšlo líp, než kupovat nějaký jiný budíky.A hlavně mi je ctí "podporovat" Ljaye.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod LJay » 22 bře 2012 15:32

Ahoj jsem moc rád, že jsi s budíkem spokojený.

Teď sem koukal na fotky a už vím proč ti to měří futr tak nízkou teplotu. Asi tě to moc nepotěší, ale čidlo máš na špatný hadici. Mělo by být na té horní, která vede vodu z hlavy do chladiče.
Hadice na který to máš ty je vývod z chladiče a tam bude po celou dobu takhle nízká teplota. Když to přepojíš na tu druhou, tak už to bude měřit bez problémů, tak jak má.

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 22 bře 2012 16:03

LJay píše:Ahoj jsem moc rád, že jsi s budíkem spokojený.

Teď sem koukal na fotky a už vím proč ti to měří futr tak nízkou teplotu. Asi tě to moc nepotěší, ale čidlo máš na špatný hadici. Mělo by být na té horní, která vede vodu z hlavy do chladiče.
Hadice na který to máš ty je vývod z chladiče a tam bude po celou dobu takhle nízká teplota. Když to přepojíš na tu druhou, tak už to bude měřit bez problémů, tak jak má.


Aha....no co nadelam....mam jeste jednu,tak to napravim....

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 22 bře 2012 16:41

:D Tak naprava sjednana....vcetne preparkovani par aut a slusnemu sebenadavani..... :)
Přílohy
DSC04961.JPG

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod LJay » 22 bře 2012 19:34

Ty jo ty jsi rychlej :) Měří to teď už v pohodě?

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 22 bře 2012 21:35

LJay píše:Ty jo ty jsi rychlej :) Měří to teď už v pohodě?


Ano,ted je uz vpoho.... :) Moc se omlouvam za svoji zbrklost.Jeste den predtim jsem se bavil s kamosem,kde je vstup a vystup do chladice.....no ted mu aspom muzu rict, ze nemel pravdu.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod LJay » 23 bře 2012 07:40

Každej se někdy splete a pokud se to dá opravit, tak není co řešit a navíc se tím člověk i něco přiučí. Hlavně že už to běhá jak má *fin*

Jestli ti to nebude vadit, tak bych nějakou z fotek z montáže hodil i na svý stránky?

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 23 bře 2012 07:57

LJay píše:Každej se někdy splete a pokud se to dá opravit, tak není co řešit a navíc se tím člověk i něco přiučí. Hlavně že už to běhá jak má *fin*

Jestli ti to nebude vadit, tak bych nějakou z fotek z montáže hodil i na svý stránky?


Tak ona to byla takova docela blba chyba....stacilo se jen vic dopredu pripravit a ne si tak silene verit :) Ale jak rikas, kdyz se t oda opravit,tak pohoda....
Samozrejme mi to nebude vadit, s tim jsem delal i tuto reportaz, jinak bych sem dal strohy info a max jednu fotku budiku v interieru. :)

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1120
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod J!R! » 07 dub 2012 08:29

:) Ted jsem si konecne zvazil auto :) Mam i s pulkou nadrze, povinnou vybavou, radiem, atd.... rovnou TUNU..... :)

Uživatelský avatar
martas CRX
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 509
Registrován: 23 říj 2009 20:44
Bydliště: Říčany
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod martas CRX » 07 dub 2012 15:20

J!R! píše::) Ted jsem si konecne zvazil auto :) Mam i s pulkou nadrze, povinnou vybavou, radiem, atd.... rovnou TUNU..... :)


A kolik má napsáno v techničáku B16A1 že váží ?? :) *fin*
Honda CRX je láska na celý život !!!

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1589
Registrován: 08 čer 2009 19:24
Kontaktovat uživatele:

Re: J!R! CRX story

Příspěvekod Minor » 07 dub 2012 16:02

Udává se, myslím, váha bez klimy 1010 kg.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů