Ztráta výkonu a cukání

Jste v nesnázích, někde je chyba a vy nevíte jak dál? Pište sem...

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 460
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Fegut » 23 srp 2013 21:26

Jak je psáno vejš, hodně často to dělá lambda a jestli máš nějaký přímý sání železo nebo hliník, tak tepelně odstínit, u mě sání dělalo dost velkej problém. Dál si nech změřit tlaky ve válcích a koukni se na svíčky.

Uživatelský avatar
James
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 706
Registrován: 04 bře 2011 19:25
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod James » 23 srp 2013 21:45

Fegut píše:Jak je psáno vejš, hodně často to dělá lambda a jestli máš nějaký přímý sání železo nebo hliník, tak tepelně odstínit, u mě sání dělalo dost velkej problém. Dál si nech změřit tlaky ve válcích a koukni se na svíčky.


V 1G právě lambdu nemám, sání mám origo s vložkou, filtr jsem pral někdy na začátku léta a taky měnil svíčky a kabely. Ještě mě napadlo, jestli nemám už starý ty různý podtlakový hadičky. No bude to asi moc pěkný hledání závady

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 460
Registrován: 11 dub 2011 14:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Fegut » 23 srp 2013 22:39

jinak ted to čtu znovu pořádně, tak ta spojka ti musí klouzat, tohle dělat nemůže. A ty tlaky ve válcích si nech změřit. Jsem ti prve odpovídal na něco jinýho, mě se to dusilo v malých otáčkách, díky moc bohatej směsi a teplýmu vzduchu ze sání.

Blackburn
Klouček
Klouček
Příspěvky: 188
Registrován: 23 čer 2009 22:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Blackburn » 24 srp 2013 07:20

Jedním slovem: "Rozdělovač"

Soudě podle problemu který popisuješ. Na 2G když se rozsype cívka na cucky, tak auto stále jede, ale pouze zhruba do 3000 otáček.
Máš ale 1G tak je to z mé strany střelba od boku.
Jinak rozeberu celé téma:
EACV je skrze volnoběh a kolísání otáček
Lambdy se projeví až když se auto ohřeje
Zacukání v určitém spektru otáček (kolem 2000) mi dělaly špatné svíčky možná i kabely trochu.
Spojka když klouže tak naopak vylétnou otáčky neuměrně zrychlení auta.
Dále 1 a 2 má největší odpych, ale díky vysokým převodovým poměrům není spojka tak namáhaná jako třeba na 3 a výše.

Hlavní je kontrolovat chyby na ECU.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1673
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Minor » 24 srp 2013 12:49

Ale on dokáže motor vytočit, akorát auto nezrychluje.
Čili přenos výkonu na kola někde hapruje a to je podle mě špatnou lamelou.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Blackburn
Klouček
Klouček
Příspěvky: 188
Registrován: 23 čer 2009 22:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Blackburn » 24 srp 2013 17:23

Hmhmhm, co s tím. On ten popis závady je takový nespecifický.

Uživatelský avatar
Petk@
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1105
Registrován: 09 čer 2011 09:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Petk@ » 25 srp 2013 19:19

jestli ti otačky jednou na horu a auto nezrychluje tak bude klouzat spojka :-) muže být sjetá nebo spálená *unava*

Uživatelský avatar
J!R!
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 1121
Registrován: 22 lis 2009 08:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod J!R! » 25 srp 2013 19:57

Ja myslim, ze James je natolik zkuseny aby poznal nejakou nesouhru spalovani ci klouzajici spojku....Zkratka pokud to dle otackomeru jede a tacho rika neco jinyho je chyba ve spojce.

Uživatelský avatar
James
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 706
Registrován: 04 bře 2011 19:25
Bydliště: Jižní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod James » 26 srp 2013 09:55

Je to prave takova yvlastni zahada, dela to jen obcas a pri vysokejch rychlostech. Proto jsem spojku nejak vypustil, protoze z fleku pri nejvetsim zaberu mam paradni rozjezd, kdyz to zkusim z ostra, tak na 1ku 60 a na 2ku 120 a bez zadnyho protaceni. Dela to jen obcas, nekdy jdou otacky nahoru a auto zrychli s opozdenim, jindy zase je pri vyssich rychlostech takovy lenosnejsi, ze se uz neda tolik vytocit. Zkusim vymenit palivac, kterej se mi vali doma uz od jara a uvidim. Treba tam jde malo smesi a nestiha pak. Jsem do nadrze letos 2x nalil aditivum na procisteni, tak jestli se mi neuvolnil nakej bordel na trase od nadrze k filtru a neusadil se tam

Uživatelský avatar
aerostanislav
Žáček
Žáček
Příspěvky: 219
Registrován: 06 led 2011 18:41
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod aerostanislav » 28 led 2020 21:43

Vážení majitelé CRXek.
Teď jsem pročítal články o"cukání motoru".Proto,že se mě tento problém už téměř měsíc týká.Když je auto studené tak při sešlápnutí plynového pedálu začne nepravidelně vynechávat v tahu jak jen trochu uberu tak se to zlepší (je to otravné).Za ten měsíc jsem vyměnil,(svíčky,po kolapsu při přetočení motoru odešel modul zapalování (výměna v Honda servisu),proto že jsem měl už zakoupenou indukční cívku(NGK)tak mě ji vyměnili taky,bylo mě doporučeno vyměnít víko rozdělovače (po mojí minulé bouračce bylo prasklé,ale mnou slepené)tak jsem si nechal poslat víko a palec nové,dnes jsem jej namontoval a nijak se to nezlepšilo.Proto že mám už 14 dní propadlou STK,tak zítra na ni jedu,uvidím jak dopadnu.Po zahřátí tento problém téměř zmizí.Poraďte čím by to mohlo být.Zdraví Standa.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1673
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Minor » 28 led 2020 21:58

Jak se chová volnoběh? Měnil jsi někdy palivový filtr? Ecu nic nevyblikává?
Víš jistě, že máš správně nastavené rozvody?
Nevidím důvod, aby při přetočení motoru odešel modul. I když, co člověk ví.
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
Chaloupka
Miminko
Miminko
Příspěvky: 3
Registrován: 28 úno 2011 22:45
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Chaloupka » 28 led 2020 22:12

Zdravím Stando,
nenatankoval jsi někde nějaký sajrajt?
Já takhle kdysi natankoval a dokud jsem to nezředil tak mi to studené cukalo a svítila kontrolka motoru.
Pokud by to bylo víko rozdělovače ,tak si myslím,že by to dělalo furt..nevím..

Uživatelský avatar
aerostanislav
Žáček
Žáček
Příspěvky: 219
Registrován: 06 led 2011 18:41
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod aerostanislav » 29 led 2020 07:37

To cukání trvá už dlouho.Ze začátku jsem si myslel taky na to palivo,změnil jsem pumpu a chvíli se zdálo ,že je to lepší(dojem u teplého motoru)pak jsem tam nalil to čistící aditivum,zase nic.Až jsem jel k Coksovi (150km)tak při zpáteční cestě při předjíždění na 3tí rychl.vytočená.Auto přestalo zapalovat tak jsem se uklidil poslušně ke krajnici(to byla hanba)!!! Naštěstí se to stalo necelých 20km od mého servisu Honda,tam mě už v podvečer(v neděli)odtáhnul můj syn.Proto že nad servisem bydlí mechanik a majitel servisu (a byl doma)tak jsme auto džďouchli za bránu na dvůr servisu,s tím,že se na to v pondělí podívají.V pondělí jsem tam volal proto,že jsem byl přesvědčený ,že mám přeskočený řemen (vlivem toho přetočení a ve vysokých otáčkách cukání).S tím že mám už zakoupenou indukční cívku(aby neobjednali zbytečně novou).řekl mě abych ji dovezl,že mě ji vymění,když už ji mám,než jsem ji dovezl tak už skontroloval řemen a vymontoval rozdělovač s tím,že je špatný modul.Tak jsem souhlasil s nákupem nového(toho levnějšího)ten dražší stojí přes 3tis.Druhý den jsem si jel pro auto.Po nastartování zase trochu škytlo ,ale nic moc po cestě domů a zahřátí to bylo dobré.Řekl jsem si až vyměním to opravované víko rozd.a palec tak to jistě bude OK. No není to to pravé ořechové.Při návštěvě Cokse mě taky říkal o filtru paliva.Měníl jsem jej asi před 5ti léty.
Tak uvidím jak pochodím na dnešní STK(hlavně na emisích). Zdravím a ozvu se Standa.

Uživatelský avatar
aerostanislav
Žáček
Žáček
Příspěvky: 219
Registrován: 06 led 2011 18:41
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod aerostanislav » 29 led 2020 13:20

Tak sláva zase na 2roky pokoj.Emise tak tak,údajně oválná koncovka výfuku přisává kyslik a tím jsou hodnoty nepřesné.To cukání se neprojevilo (citlivě a pomalu přidával plyn).Ani cesta domů nebyla špatná,a to jsem to nešetřil (od radosti že tam vzadu je ta známka).Ještě se podívám na kabely ke svíčkám,jeden jsem po bouračce měnil,tak možná je tam ten problém.
Napište jestli Vás něco napadne. Standa.

Uživatelský avatar
Dudla
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 597
Registrován: 31 led 2011 15:12
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Dudla » 29 led 2020 17:00

Ahoj koukni ještě na vůle ventilů měl jsem na economu špatně vůle a dělalo to co říkáš. Při studeném motoru cukani a ani to nešlo do otáček. Určitě bych vyměnil ten palivak a poslal tam nějakéj lepší benzín na profouknuti *drinks* jinak ještě koukni na podtlakove hadice na manifoldu jestli je vše jak má a někde to neprisava ale rozdělovači bych asi vinu nedával.. Popřípadě ti můžu půjčit můj i s kabelama který je funkční
Honda CRX ED9... K20 SWAP...
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW

Uživatelský avatar
aerostanislav
Žáček
Žáček
Příspěvky: 219
Registrován: 06 led 2011 18:41
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod aerostanislav » 29 led 2020 19:54

Ventily byly dělány teď.Proto to tak krásně jede,když to necuká.Kabely ke svíčkám nějaké mám zkusím postupně vyměňovat a zkoušet.Palivový filtr určitě vyměním.(Za těch 20let to bude teprve druhý.)Benzín V-pover jsem nedávno načerpal, chvíli to bylo dobré,třeba se to nějak odhalí,jezdím téměř denně. Standa.

Uživatelský avatar
aerostanislav
Žáček
Žáček
Příspěvky: 219
Registrován: 06 led 2011 18:41
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod aerostanislav » 18 úno 2020 22:01

Tak Vážení,pro Vás všechny,kterým se přihodí taková závada jakou jsem musel přetrpět (a taky dosti zaplatit).Závada je odstraněna :D .Proto,že jsem byl už dosti zoufalý s toho 3měsíčního trápení,tak jsem se uchýlil k netradiční diagnostice závady,a Vám ji v podobném případě doporučím taky.Po výměně snad už všeho co se zapalování týká a nasypání dosti prachů,jsem sundal víčko na hlavě mezi vačkovýmí hřídeli (kryt vysokonapěťových kabelů) jsem nastartoval auto a s baterkou v ruce jsem v garáži zhasnul a na motoru taháním za lanko plynu jsem tůroval motor.To jste neviděli co se dělo,myslel jsem,že ke svíčkám vedou světlovodé kabely(a tím byla záhada odhalena)Pro někoho zábavné hlasité prskání do výfuku ,mě hodně štvalo a což pří předjíždění ta ostuda když na to ta CRXka kolikrát neměla nebo tak tak zvládla předjíždění a nakonec to zvládla.Těm kabelům jsem dosti věřil, byly vyměněny v r.2016 od té doby jsem najel jen 35000km.(byla to zn. Tesla)Dnes jem si vyrobil nové kabely měděné s průhlednou izolací (snad letecké-měl jsem je téměř 20let ve skříni s různýmí vodiči na veterány).Sotva jsem tu dnešní opravu dodělal,tak jsem to jel projet.To byla jiná jízda!!!! *jizda* Opět je to ta pravá Honda CRX-Vtec.Zdraví Standa.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1673
Registrován: 08 čer 2009 20:24
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod Minor » 20 úno 2020 09:31

Stando, to bylo mazané ! :)
S kabely většinou potíže nebývají, pokud člověk nemá origo, doporučuji jako většinu těchle dílů brát NGK. Dobré prý jsou také Magnacor, pokud se chce někdo trochu praštit přes kapsu.
Třeba zde - https://www.sparkplugs.co.uk/magnecor-ht-ignition-lead-set-47331
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717

Uživatelský avatar
aerostanislav
Žáček
Žáček
Příspěvky: 219
Registrován: 06 led 2011 18:41
Kontaktovat uživatele:

Ztráta výkonu a cukání

Příspěvekod aerostanislav » 20 úno 2020 12:46

Sohlasím,že jsou různé kvality jednotliví výrobci.V Hondě mě nabídli snad originální,mělo to jednu vadu a to:V nabídce byly jen 3ks místo 4ks,a cena? 1000kč za jeden.Dostal jsem info,že když se používaly CRXky na závody,používali měděné.A to rozhodlo.Teď jsem spokojený,pokud by snad byly potíže na STK.Tak tam nahodím nějaké z nabídky na internetu.Ale myslím si,že to nikdo nekontroluje.Rádio mě to taky neruší (oba konce jsou připájeny ke koncovkám)


Zpět na „Potřebuji poradit :( / Need help“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host