Po delší odmlce něco přidám
Za minulý rok jsem najel něco málo přes 3000 km a začalo téct nové gufero pod setrvákem a pískalo nové ložisko spojky
Taky se z nějakého důvodu motor divně chvěl. Dával jsem odlehčený setrvačník. Předtím to bylo v pohodě
Takže tentokrát jsem objednal originál gufero i spojkové ložisko a dal zpět originál setrvák. To původní spojkové ložisko jde hodně ztuha otáčet, takže při dotyku s přítlačakem ložisko stálo a dřelo o něj.
Další věc byla,že mi na pravém zadku na nerovnosti něco kovově klepalo. Byl to utrhnutý silent odkonového ramínka-motýlek. Koupil jsem druhovýrobu,ale jen jeden

Jenže ten má oproti originálu o polovinu tenčí silent a taky tenčí uchycení do kastle. Originál má tloušťku 8mm, jenže ten nový jen 6mm. Což znamená, že bude nejen tvrdší, ale i zvětší odklon kola oproti druhé straně
Takže jsem koupil další,jenže ten měl pro změnu 7mm

Ale vyměnil jsem je teda na obou stranách a dal podložky,ať se mi odklony nezmění..
Už se těším na projížďku
