LJay: Honda CRX ED9

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 553
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX ED9

Příspěvekod LJay » 29 kvě 2018 13:39

Konečně sem to mohl po tom přihlašovacím maratonu taky trochu projet :)

crx_07.jpg

Uživatelský avatar
Dudla
CRX velení
CRX velení
Příspěvky: 548
Registrován: 31 led 2011 15:12
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX ED9

Příspěvekod Dudla » 30 kvě 2018 07:25

Koukám že kvalita úřadu nezná mezí *vytlem* *dash* *dash* hlavně že se ti to povedlo :-)
Honda CRX ED9 D16A9=96KW
Honda CRX EE8 VTEC B16A1=110KW

Jindřich
CRXař
CRXař
Příspěvky: 401
Registrován: 07 bře 2013 20:03
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX ED9

Příspěvekod Jindřich » 01 črc 2018 02:27

Je nádherná! *slint*

Něco podobného s úřadama jsem teď řešil s motorkou,nakonec jsem ji přihlásil ve vedlejším okresu a bez problému. Akorát nemám v spz "T-éčko",ale M ;)
Tohle se děje v rámci Unie snad jen u nás... *nejde*

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 553
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX ED9

Příspěvekod LJay » 17 srp 2018 07:26

Dneska sem vyzvednul spodní příčný ramena z lakovny a chtěl sem se zeptat, jestli někomu nezbylo doma pár pytlíků vazelíny od Energy Suspension silentů (viz foto), který by byl ochotný prodat. Potřeboval bych je pro reinstalaci PU silentů do ramen.

ramena_01.jpg


es_prelube.jpg
es_prelube.jpg (11.54 KiB) Zobrazeno 421 x

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 553
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

ED9 LJay: Honda CRX

Příspěvekod LJay » 12 zář 2018 19:15

Stabiky už jsou taky doma z lakovny. Ještě k nim musím sehnat PU silenty a pak hned půjdou společně s ramenama na auto.

Mám toho teď hodně, takže sem s autem najezdil zatím jen pár set km, ale musím říct, že mně auto baví snad víc něž předchozí FI céro.

Nižší váha na předku je opravdu dost znát (hlavně kvůli krátkýmu rozvoru) a auto se v zatáčkách i s prakticky sériovým podvozkem chová o dost líp. Výkonostně je to samozřejmě o dost horší. Zhruba do 100km/h to není až tak znatelný (hlavně kvůli problému FI s přenosem výkonu na 1. a 2. stupeň), pak už je rozdíl ale opravdu markantní. Super je odezva motoru na plynový pedál (nečekaně :) ), kdy se dá s motorem v zatáčce daleko líp pracovat. Celkově to auto motivuje spíš k vyhledávání techničtějších useků silnice, kde se člověk v zatáčkách vyřádí daleko líp něž s FI.

Co mně opravdu potěšilo je spotřeba. Už si ani nepamatuju, kdy sem naposled po ujetí 300km nemusel okamžitě hledat benzínku :) Možnost tankovat 95 je taky docela bonus (FI na ní bylo taky odladěný, ale vzhledem k vysoký kompresi, starý ECU a absenci knocku sem radši furt jezdil na 100 oktan).

stabilizatory_01.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 553
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX ED9

Příspěvekod LJay » 11 říj 2018 10:03

Včera sem dopřipravil věci na podvozek a pokud to o víkendu stihnu, tak je přeházím.

Taky sem si nechal vypálit nerez příruby výfuku. Navrhnul sem je rozměrově kompatibilní s tesněním a kloubouvou přírubou od Tegiwa a jak bude čas, tak se pustím do výroby středovýho dílu výfukovýho potrubí (včetně katu). Průměr potrubí bude 2". Podle výpočtů by to mělo mít dostatečný průtok pro cca. 160hp, což bude pro moje potřeby tak akorát.

podvozek_01.jpg


priruby_01.jpg

zam3k
Miminko
Miminko
Příspěvky: 17
Registrován: 10 čer 2009 09:15
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX ED9

Příspěvekod zam3k » 11 říj 2018 19:48

Pěkná práce:)
*drinks*
Taky mě to čeká v zimě.ALe spíš šáhnu po full kitu Hardrace
mobil : 604 459 351
email : zam3k@seznam.cz
Instagram : zam3k


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů