ED9 LJay: Honda CRX 2G - R.I.P.

Ukažte ostatním své CRX!

Moderátor: Minor

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 07 říj 2017 22:44

Nová downpipe už je hotová. Výroba si vzala celkem dost času, ale zato teď pěkně obepíná spodek motoru a nikde zbytečně nevyčuhuje. Tak jí snad hned tak nepobouchám :)

downpipe_01.jpg


downpipe_02.jpg


downpipe_03.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 07 říj 2017 22:45

Když už byly dole i svody, tak sem je nechal srovnat a pořádně provařit kolektor, aby na něm bylo víc materiálu, pro trochu lepší tepelnou odolnost. Taky sem je komplet oměřil, abych je až bude trocha času mohl konečně vyrobit z nerezu.

Na nový downpipe sem přesunul přirubu pro lambu kousek za výstup turbíny, aby byla blíž k hlavě. Znatelně se tím zlepšila její odezva a motor se při běhu v close loopu chová klidněji.

svody_01.jpg


motor_01.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 20 říj 2017 07:00

Začínám vyrábět kompaktní verzi OCT-04, tak sem toho využil a první kus sem namontoval do céra, protože standardní OCT-04 musel být kvůli nedostatku místa nakloněný a nevypadalo úplně nejlíp.

oct_porovnani.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 06 lis 2017 15:25

Chtěl sem vyměnit vzduchový filtr Apexi za nový, protože ten stávající už byl pomalu na odpis a něšel nijak rozumně vyčistit. To mně ale fofrem přešlo, potom co sem zjistil kolik teď stojí :) Takže sem se snažil najít nějakou náhradu.

Vzhledem k minimálnímu místu mezi turbem a bokem motoráku byl docela problém najít filtr s dostatečným průtokem a přijatelnými rozměry. Nakonec sem našel jeden od K&N se 102mm přírubou, takže sem musel ještě vyrobit montážní adaptér. Ten je vytočený ze 100mm kulatiny. Jeho výroba byla s ohledem na velikost mýho soustruhu celkem opruz. Kulatinu bych z venku neupnul, takže sem nejdřív musel na vrtačce odvrtat středový otvor (28mm) a přes něj to upnout do soustruhu, proto je to trouchu excentický. Vizuálně to není nic extra, ale funkci to splní a to je hlavní.

velocity_stack_01.jpg


velocity_stack_02.jpg


velocity_stack_03.jpg

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 21 dub 2018 14:07

Tak sem dojezdil :-( V zatáčce na rychlostce, mně asi přehlidnul řidič v pomalým pruhu a začal odbočovat do rychlého. Dupnul sem na brzdy, abych do něj nenarazil a jak sem měl lehce zatočený kola, tak se auto přetočilo a už sem letěl. Vzal sem to 2x o svodidla a zadkem sem ještě ťuknul jiný auto. Blbý je, že řidič auta kvůli kterýmu sem brzdil, jel vesele dál, takže vina komplet skončila na mně.

havarie_01.jpg


havarie_02.jpg

Swingal
CRX Guru
CRX Guru
Příspěvky: 841
Registrován: 26 bře 2011 20:16
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Swingal » 21 dub 2018 14:23

To ma mrzi :cry:

Uživatelský avatar
Fegut
CRXař
CRXař
Příspěvky: 466
Registrován: 11 dub 2011 13:15
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Fegut » 21 dub 2018 19:25

Hrozný, kvůli slepýmu takhle bourat... To zezadu nikdo neviděl, nějakej svědek? Jenomže by stejně řekli, že si jel moc rychle. Já se loni takhle jednomu těsně vyhnul kousek před škarpou, ale to byla moje blbost, nechtěl mě pustit do rychlýho pruhu, tak jsem ho podjel a on se začal zařazovat.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 21 dub 2018 20:13

Jediný svědek byl ten člověk do kterýho sem naboural zadkem. Ten sice dosvědčil, že mi tam to auto vjelo, ale ani jeden z nás si nepamatuje SPZ, takže sem ofiko viníkem já.

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2855
Registrován: 06 čer 2009 16:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Redy » 21 dub 2018 20:31

Ouuuu, už se to řeší i na FB v dopravních info *cry* *cry* takhle vymazlená. To se divím, že když je tam takhle svědek, že to nešlo na neznámého pachatele. Snad to nejsou poslední kilometry.

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod LJay » 22 dub 2018 19:00

Na silnici už se to učitě nedostane. Buď to rozprodám na díly, nebo si to dám stranou a až bude čas, tak to použiju jako základ pro stavbu dedikovanýho sprintovacího auta. Uvidím jak bude čas.

Jindřich
CRXař
CRXař
Příspěvky: 405
Registrován: 07 bře 2013 20:03
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvekod Jindřich » 23 dub 2018 06:58

Sakra chlape,je to škoda,ale hlavně,že netekla krev *pohladit*
Sežeň zavčas zdravou kastli a schovej to. V budoucnu se na to čas určitě najde ;)

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Příspěvekod LJay » 29 dub 2018 09:32

Dost sem přemýšlel co dál. Uvažoval sem o nákupu MX5 NB 1.8, ale tam je dost velký problém sehnat nezrezlou s nižším nájezdem za přijatelný peníze (100t). Druhá volba byla Integra Type R, ale ta mi úplně nesedla a její aktuální ceny mi příjdou docela přemrštěný.

Proto sem se rozhodl, že seženu další céro a použitelný díly ze stávajícího přeházím do něj. Je to asi nejrozumnější volba, protože s touhle platformou mám hromadu zkušeností a mám na to doma spoustu dílů. Časem ještě koupím ještě MX5 NB 1,6 jako vývojovou platformu pro nové díly.

Pokud byste někdo věděl o nějakým CRX ED9 pofacelift na prodej, tak mi prosím napište. Nemusí mít papíry, může mít KO motor, ale chtěl bych aby byla karoserie pokud možno bez koroze.

Uživatelský avatar
Redy
Šéfík!:)
Šéfík!:)
Příspěvky: 2855
Registrován: 06 čer 2009 16:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Příspěvekod Redy » 29 dub 2018 11:53

*drinks* *crx* *fin* *pohladit* *dance* juch!

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Příspěvekod LJay » 29 dub 2018 22:25

Redy: ještě se neraduj, čert ví jestli seženu něco do čeho bych to mohl přeházet.

Adamek
Klouček
Klouček
Příspěvky: 196
Registrován: 30 kvě 2015 21:01
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Příspěvekod Adamek » 30 dub 2018 17:45

Urcite seženeš. Drzim ti palce!!

Uživatelský avatar
LJay
MacGyver
MacGyver
Příspěvky: 558
Registrován: 20 bře 2010 10:50
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Příspěvekod LJay » 05 kvě 2018 12:41

Aby se to nepletlo, tak tenhle projekt uzavřu a všechny nový úpravy budu prezentovat zde: viewtopic.php?f=6&t=3490

Díky všem za sledování projektu a podporu po nehodě.

Uživatelský avatar
Minor
Správce fóra
Správce fóra
Příspěvky: 1593
Registrován: 08 čer 2009 19:24
Kontaktovat uživatele:

LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Příspěvekod Minor » 07 kvě 2018 10:36

Takže já tohle téma zamknu, jo?
Minor@honda-club.cz, 737574121, ICQ 225505717


Zpět na „Vaše CRX / Your CRX“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host