Já jsem dopadl stejně. Na první pokus se to nepovedlo, protože jsem špatně koupil třmeny, ale teď už se zadařilo.
Už je to asi 2 roky, co jsem koupil třmeny z Civica 8G (FN1 nebo FK2??). Dlouho ležely v polici, ale řekl jsem si, že na letošní sezonu musí být hotovo. Takže pískování, barva, opravná sada a zase složit dohromady. Co mi na tom trvalo 2 roky???

Na ED těhlici se musí držák třmenu probrousit, aby se vešel kolem náboje, jinak není problém namontovat.
Desky jsem koupil na 8G Civica - také bez problémů.
Řešil jsem pak na FB kotouč. 262mm Honda kotouč není úplně vhodný, musel by se podložit nebo odfrézovat držák třmenu, tak jsem se pustil do hledání v katalogu autodílů.
Postupně jsem procházel auta, která mají rozteč 4x100 a po pár hodinách u počítače jsem našel kotouč co by měl sedět.
Objednal jsem ho a vyrazil vyzvednout. Sice jsem vybíral několik hodin, ale nakonec jsem to samozřejmě objednal špatně

Desky jsem použil FERODO FDB1859
Kotouče FERODO DDF1096C, jsou pro Renaulty, Dacie, Nissany, Daihatsu....., ale sedí tam a mají dokonce správnou středovou díru


Dneska bez problémů mamontováno a najety první kilometry. Neptejte se jak to brzdí, najel jsem 50km a odvzdušňoval jsem to sám injekční stříkačkou!! Ale pocit z toho mám dobrej, už teď je to určitě lepší.!!