Práce prováděl zdejší crxkař Bambas, myslím, že odvedl festovnější a poctivější práci než by udělala většina profesionálů. K autu můžu přidat haldy fotek z oprav, aby měl případný majitel přehled, co a jak se dělalo.
Auto nebylo bourané, motor je D16A8 s katem, vše je víceméně v sérii, kromě lehce sníženého podvozku. Interiér bez vady, panel topení opravený, zadní opěradlo má malinkou prasklinu koženky.
Olej a filtr vyměněn, rozvodový řemen ne. Zadní brzdy repasované, přední ne (možná by si to zasloužily, možná se rozhýbou, na pohled vypadají slušně).
S autem jsem ujel cca 50 km a byl jsem vysloveně nadšený, jak krásně jede, jak jde za plynem a tak. Nikomu tohle hodnocení nevnucuju, byl to prostě můj pocit, dlouho jsem už žádnou ED9 nejel, tak jsem možná pozapomněl, jaká je to paráda. Nicméně jezdím EE8 a fakt jsem byl překvapený, jak auto pelášilo, lehce, nenuceně, dychtivě do zatáček atd.
Plusy:
Auto je v elektrice - okýnka, zrcátka, šíbr pochopitelně taky. Ten nikde nezadrhává a nezůstává nedovřený.
Rok výroby 89, takže příští rok by mohlo jít na veterány, což je samo o sobě velká výhoda (nízké povinné ručení, v případě nehody je auto hodnoceno jako veterán, nemusí se na STK, menší pravděpodobnost, že na auto dopadne dopravní ekoterorismus atd.)
Většina nedostatků (koroze) odstraněna.
Relativně malý nájezd.
Motor, převodovka, řízení, spojka - podle mě nemá chybu.
Dvouparabolová světla skvěle svítí, ve srovnání s pozdějšími pofaceliftovými jednoparabolami.
Originál nezničený interér, plato s repráky hraje slušně

Auto je v Praze, nemusíte ujet přes 600 km s plaťákem, abyste zjistili, že stav neodpovídá popisu. Nemám problém nafotit jakoukoli část auta, pokud je to jen trochu možné

Pokud vím, vše funguje, i ty pitomý mrňavý žárovečky ve spínačích přístrojů (nějakou funkční jsem ve svých zásobách hledal asi 3 hodiny

Mínusy:
Auto částečně nově lakováno, lak není stoprocentní (ale některé automobilky v současné době nelakují svá nová auta ani takhle:) ). Drobné kosmetické vady.
Je to skoro 30 let staré auto (podle mě výhoda), tak nečekejte, že bude jako z fabriky.
Drobná koroze na šíbru a klasicky na lištách šíbru.
Cena 95000.
Nemyslím, že by případného majitele čekaly nějaké nutné investice.
K vidění v Praze.
Tel: 737574121